FARIBA9999
˙·٠•●معجزه قرآن و ادعیه ●•٠·˙ | تیر ۱۴۰۴

سوره انسان برای در امان ماندن از شرّ روز دوشنبه

 

سورة نوح

از حضرت صادق علیه السلام منقول است : هر که ایمان به خدا و به خواندن قرآن دارد ، سوره نوح را ترک ننماید ، زیرا هر بنده ای که این سوره را از برای خدا در نماز واجبی و نافله ای بخواند ، خدا او را در مساکن نیکوکاران ساکن گرداند ، و سه بهشت دیگر او را کرامت فرماید ، و دویست حوریه و چهار هزار زن به او تزویج فرماید

 

سورة الجن

از امام صادق علیه السلام منقول است : هر که سوره جن را بسیار بخواند ، در دنیا از چشم جنیان و دمیدنها و سحر و مکر ایشان محفوظ باشد و در بهشت از رفقای حضرت رسول صلی الله علیه و آله باشد ، پس می گوید : ای پروردگار من عوض و تغییر حولی از آن را نمی خواهم

 

سورة المزمل

از حضرت صادق علیه السلام منقول است : هر که سوره مزمل را در نماز خفتن ( عشا ) بخواند یا در آخر شب بخواند ، و روز همراه با سوره مزمل شاهد و گواه او باشند در قیامت ، و خدا او را به زندگانی نیکو زنده دارد و به مردن نیکو بمیراند

جهت مطلب کلی یازده روز هر روزی یازده بار ( بعد از نماز صبح ) سوره مزمل را بخواند و بعد ذکر زیر را در هر روز یازده بار بخواند :

یا مُسَبِّب سَبِّب یا مُفَتِّح فَتِّح یا مُفَرِّج فَرِّج یا مُدَبِّر دَبِّر یا مُسَهِّل سَهِّل یا مُیَسِّر یَسِّر یا مُتَمِّم تَمِّم بِرَحمَتِکَ یا اَرحَمَ الرّاحِمین .

شیخ بها قدس سره فرمود جهت مطلبی یک روز خواندم ظهر همان روز مطلب حاصل شد

 

سورة المدثر

از حضرت امام محمد باقر علیه السلام منقول است : هر که در نماز واجب سوره مدثر رابخواند ، بر خدا لازم است که او را در جوار حضرت رسول صلی الله علیه و آله جا دهد ، و در زندگانی دنیا هرگز شقاوت او را در نیابد انشاالله تعالی

 

سورة لا اقسم

از حضرت صادق علیه السلام منقول است : هر که مداومت نماید بر سورة لا اقسم و به آن عمل نماید ، خدا او را با رسولش صلی الله علیه وآله محشور گرداند به بهترین صورتها ، و آن حضرت او را بشارت فرماید و بر رویش خندند تا از صراط و میزان بگذرد

 

سورة الدهر

از امام محمد باقر علیه السلام منقول است : هر که سوره ( هل اتی علی الانسان ) را در هر صبح پنج شنبه بخواند ، خدا به او هشتصد حورالعین بکر و چهار هزار زن بیوه و حورالعین کرامت فرماید ، و با حضرت رسول صلی الله علیه و آله باشد

و به سند معتبر از علی بن عمر منقول است که : به خدمت حضرت امام علی النقی علیه السلام رفتم در روز سه شنبه ، حضرت فرمود : دیروز تو را ندیدم ، گفتم : نخواستم که روز دوشنبه حرکت کنم ، فرمود : هر که خواهد که خدا او را از شر روز دوشنبه نگاه دارد ، باید در رکعت اول نماز صبح آن روز سوره هل اتی علی الانسان بخواند ، چنان که حق تعالی در آن سوره می فرماید که : خدا ایشان را نگاه داشت از شر آن روز ، و به استقبال ایشان فرستاد نصرت و خوشحالی و سرور و شادی را

و در حدیث رجا بن ضحاک وارد شده است که : حضرت امام رضا علیه السلام در صبح روز دوشنبه در رکعت اول سوره هل اتی علی الانسان می خواندند ، و در رکعت دوم سوره هل اتک حدیث الغاشیة

 

سورة المراسلات و عم و النازعات

از امام صادق علیه السلام منقول است : هر که سوره و المراسلات را بخواند ، حق تعالی میان او و حضرت رسول صلی الله علیه و آله آشنائی بیندازد ، و هر که هر روز سوره عم یتساءلون را بخواند ، از دنیا نرود تا توفیق زیارت کعبه را بیابد ، و هر که سوره نازعات را بخواند نمیرد مگر سیراب ، و مبعوث نشود مگر سیراب و داخل بهشت نشود مگر سیراب

سورة عبس و کورت

از امام صادق علیه السلام منقول است : هر که سوره عبس و تولی و سوره اذا الشمس کورت را بخواند ، در حفظ الهی باشد از خیانت ، و در سایه کرامت ومرحمت الهی باشد تا زنده باشد و این کار برای خداوند بزرگ نیست انشاء الله

سوره ملک و قلم برای نجات از نکیر و منکر و فشار قبر

سورة الرحمن

از حضرت صادق علیه السلام منقول است که : ترک مکنید قرائت سوره رحمان را و خواندن آن را در نماز ، به درستی که این سوره در دل منافقان قرار نمی گیرد ، و حق تعالی این سوره را در روز قیامت به بهترین صورتها در نهایت خوشبوئی به صحرای محشر حاضر می گرداند ، و می آید در محل قرب و کرامت می ایستد ، حق تعالی به او خطاب می فرماید که : چه کسی درزندگانی دنیا تو را در نماز می خواند ، و مداومت می نمود خواندن تو را ؟ می گویند : خداوندا فلان و فلان ، پس حق تعالی روح های ایشان را سفید می گرداند ، و می فرماید : هر که را خواهید شفاعت نمائید ، ایشان آن قدر که خواهند شفاعت می نمایند ، پس به ایشان می گویند داخل بهشت شوید و در هر جا که خواهید ساکن شوید

و ایضابه سند معتبر از آن حضرت منقول است که : مستحب است بعد از نماز صبح در روز جمعه سوره الرحمن را بخوانی ، و در هر مرتبه که بگوئی ( فبای الاء ربکما تکذبان ) ، بگوئی ( لا بشی ء من آلائک رب اکذب ) ( یعنی چیزی را نعمتهایت ای پروردگار تکذیب نمی نمایم )

و ایضا در حدیث معتبر دیگر فرمود : هر که سوره الرحمن را بخواند ، در هر مرتبه که بگوید ( فبای الاء ربکما تکذبان ) ، بگوید ( لا بشی ء من آلائک رب اکذب ) ، اگر در شب بخواند و در آن شب بمیرد شهید مرده باشد ، و اگر در روز بخواند و در آن روز بمیرد شهید مرده باشد

 

سورة الحدید و المجادلة

از امام صادق علیه السلام منقول است : هر که سوره حدید و مجادله را در نماز فریضه بخواند و مدومت نماید خدااو را عذاب نکند ، و در خودش و اهلش بدحالی و احتیاج نبیند .

 

سورة الحشر

از حضرت رسول صلی الله علیه و آله منقول است : هر که سوره حشر را بخواند ، جمیع خلق خدا از بهشت و دوزخ و عرش و کرسی و حجب و آسمانهای هفت گانه و زمین های هفت گانه و هواو باد و مرغان و درختان و کوهها و آفتاب و ماه و ملائکه همه بر او صلوات فرستند ، و از برای او استغفار کنند ، و اگر در آن روز یا در آن شب بمیرد با شهادت مرده باشد

 

سورة الممتحنة

از حضرت علی بن الحسین علیه السلام منقول است : هر که سوره ممتحنه را در نمازهای واجب و نوافل بخواند ، خدا دل او را به ایمان امتحان نماید ، و دیده اش را نور بدهد ، و خود و فرزندش به دیوانگی و فقر مبتلا نشوند .

 

سورة الصف

از حضرت امام محمد باقر علیه السلام منقول است : هر که مداومت نماید بر خواندن سوره صف در نمازهای واجب و نوافل ، خدا او را در صف ملائکه و انبیاء جا دهد

 

سورة الجمعه و المنافقین

از امام صادق علیه السلام منقول است : واجب و لازم است بر هر که از شیعه ما باشد که در نماز شام و خفتن شب جمعه ( سبح اسم ربک الاعلی ) بخواند ، و در نماز ظهر سوره جمعه و منافقین بخواند ، و چون چنین کند چنان باشد که به عمل حضرت رسول صلی الله علیه وآله عمل نموده باشد و ثواب او نزد خدا بهشت باشد

 

سورة التغابن

از حضرت صادق علیه السلام منقول است : هر که سوره تغابن را درنماز واجبی بخواند ، آن سوره در روز قیامت شفیع او باشد ، و گواه عادلی باشد که شهادت و دهد برای او نزد کسی که شهادت او را قبول فرماید ، و از او جدا نشود تا او را داخل بهشت گرداند

 

سورة الطلاق و التحریم

از امام صادق علیه السلام منقول است : هر که سوره طلاق و تحریم را در نماز واجبی بخواند ، خدا او را در قیامت پناه دهد از خوف و اندوه ، و از آتش جهنم عافیت یابد ، و او را داخل بهشت گرداند به سبب تلاوت کردن و محافظت نمودن حرمت این دو سوره زیرا که این دو سوره از حضرت رسول صلی الله علیه و آله هستند

 

سورة الملک

از امام صادق علیه السلام منقول است : هر که سوره ( تبارک الذی بیده الملک ) را در شب و در نماز واجب پیش از خواب بخواند ، پیوسته در امان الهی باشد تا صبح شود ، و در روز قیامت در امان الهی باشد تا داخل بهشت شود

و به سند معتبر از حضرت امام محمد باقر علیه السلام منقول است : سوره ملک مانعه است که عذاب قبر را منع می کند ، و نامش در تورات سوره الملک است ، و هر که در شب بخواند بسیار عبادت و تلاوت کرده و نیکو کرده است ، و در آن شب او را از غافلان ننویسند ، و به درستی که من در نماز وتیره بعد از نماز خفتن نشسته می خوانم ، و پدرم در روز و شب هر دو می خواند ، و هر که این سوره را بخواند چون نکیر و منکر به قبر او درآیند چون از جانب پاهایش بیایند پاهایش به ایشان بگویند شما را از جانب ما راهی نیست ، زیرا که این بنده هر شب و روز بر ما می ایستاد و سوره ملک را می خواند ، و چون از جانب شکمش بیایند شکمش به ایشان خطاب نمایند که شما را از جانب من راهی نیست ؛ زیرا که این بنده هر شب و روز سوره ملک را تلاوت می نمود و بر من جاری می ساخت

 

سورة ن و القلم

از امام صادق علیه السلام منقول است : هر که سوره ن و القلم را در فریضه یا نافله بخواند ، خدا او را ایمن گرداند ، و هرگز به فقر مبتلا نشود ، و چون بمیرد او را از فشار قبر نجات دهد

 

سورة الحاقة

از حضرت صادق علیه السلام منقول است که : بسیار بخوانید سورة حاقه را ، به درستی که خواندنش در فرایض و نوافل از ایمان به خدا ورسول است ؛ زیرا که این سوره در واقعه حضرت امیرالمومنین علیه السلام و معاویه نازل شده است ، و هر که این سوره را بخواند ایمان از او برطرف نشود تا هنگام مردن

 

سورة المعارج

از امام صادق علیه السلام منقول است که : بسیار بخوانید سوره سال سائل را ، هر که این سوره را بسیار بخواند حق تعالی درقیامت از هیچ گناه او سوال ننماید ، و او را دربهشت با رسول صلی الله علیه وآله ساکن گرداند

دعای فرج و رفع گرفتاری از امام جواد علیه السلام

دعای فرج و رفع گرفتاری از امام جواد علیه السلام

مرحوم شیخ عباس قمی قدس سره گوید که از برای فرج و رفع گرفتاری و غم نیز نافع است مواظبت بر این ذکر که حضرت جواد علیه السلام تعلیم فرموده :

يَا مَنْ يَكْفِي مِنْ كُلِّ شَيْ ءٍ وَ لاَ يَكْفِي مِنْهُ شَيْ ءٌ اِكْفِنِي مَا اَهَمَّنی

یعنی : ای که از هر چه کفایت کنی و کفایت نکند از تو چیزی ، کفایت نما آن چه برایم مهم است

دعا برای کامل شدن ایمان

دعا برای کامل شدن ایمان

شیخ طوسی ازمحمد بن سلیمان دیلمی روایت کرده است که ، به خدمت حضرت صادق علیه السلام عرض کردم که : شیعیان شما می گویند که ایمان بر دو قسم است ، یکی مستقر و ثابت ، و دیگر آن که به امانت سپرده شده است و زایل می گردد پس به من بیاموز دعائی را که هرگاه آن را بخوانم ، ایمان من کامل گردد و زایل نشود ، فرمود که : بعد از هر نماز واجب بگو :

رَضِيتُ بِاللَّهِ رَبّاً وَ بِمُحَمَّدٍ صَلِّي اللَّهُ عَلَيْهِ وَ آلِهِ نَبِيّاً وَ بِالاسْلامِ دِيناً وَ بِالْقُرَانِ كِتَاباً وَ بِالْكَعْبَةِ قِبْلَةً وَ بِعَلِيٍ وَلِيّاً وَ اماما وَ بِالْحَسَنِ وَ اَلْحُسَيْنِ و عَلِيِّ بْنِ اَلْحُسَيْنِ وَ مُحَمَّدِ بْنِ عَلِيٍ وَ جَعْفَر بْنُ مُحَمَّدٍفَارْفَنِي و موسي بْنِ جَعْفَرٍ وَ عَلِيِّ بن موسي وَ مُحَمَّدِ بْنِ عَلِيٍ وَ عَلِيِّ بْنِ مُحَمَّدٍ وَ الْحَسَنِ بْنِ عَلِيٍ وَ اَلْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُ اللَّهِ عليهم ائمَةً اَللّهُمَّ اِنِّي رَضِيتُ بِهِمْ اَئِمَةً فَاَرْضَنِي لَهُمْ اِنَّكَ عَلَيَّ كُلُّ شَيِيٍ ءٍ قَدِيرٌ

خواص کفکفیه

نحوه استفاده از ذکر کفکفیه :

هذه الكفكفية الصحيحة مع توكيلها الصحيح و10 ملائكة هم الملائكة الاركان للكفكفية ونورهم أخضرعند رؤيتهم وهذا تراه بالرياضة وتحت كل واحد منهم مالا يعد ولا يحصى من الروحانيين والأعوان والخدام ومعظمهم هوائيين من الطيارة شديدي البأس طبعا وبالتوكيل تقدر تتصرف في كل شى تريده ولها خواص لاتحصى اقلها وادناها سحب السم وتوقيف الثعبان وجعله اليف وكذلك العقارب لاكن بدون توكيل والتوكيل للمهام الكبرى وتوكيلها عندي صحيح بتشكيل لايوجد مثله ولايوجد توكيل في المخطوطات بهذه الطريقة الكاملة وهى شغالة وخطيرة جدا .

این کفکفیه صحیح هست با توکیل صحیح و ده فرشته از فرشته های اصلی کفکفیه هستند که نورشان سبز هست وقتی که آنها را می بینی . و این دیدن با ریاضت حاصل میشود و تعداد بیشماری از خادمان و روحانیون ، تحت سلطه ی این فرشتگان اصلی هستند و به وسیله ی توکیل در هر چیزی که بخواهید میتوانید تصرف کنید و برای آن خواص بیشماری هست که کمترین و ساده ترین آن خواص ، بیرون کشیدن سم از بدن و متوقف کردن مار و رام کردن آن و همچنین متوقف کردن عقربها که ولی این امور ساده بدون توکیل انجام میشود . توکیل برای هدفهای اصلی و مهم هست . که شکل صحیح آن نزد استاد هست به مانند آن پیدا نمیشود و نیز در نسخه های دستی هم به این طریق کامل پیدا نمیشود این خیلی کار میکند و تاثیر میگذارد و خیلی بزرگ هست


أما بخصوص التصاريف فأنا أذكر 3 فقط لتوقيف الثعبان ولقضاء الحاجة ولاخراج السم

لتوقيف الثعبان قل له : قف كفاك ربك ... الى آخر العزيمة ثم تتكررها حتى يتسمر الثعبان ويطرق رأسه كأنه ميت .

لقضاء الحاجة : تضم اصابعك ابتداء من الاصبع البنصر الصغير باليد اليمنى

حتى انتهاء بالسبابة باليد اليسرى وعندما تضم كل أصبع تقول( كاف)و تقرأ الكفكفية بدون توكيل بهذا يصبح قرأت حرف الكاف عشر مرات والكفكفية عشر مرات ثم تقرأ التوكيل مرة واحدة وتذكر حاجتك وعندما تصل عند الشخص المطلوب تفتح يدك ابتداء من الابهام اليد اليسرى حتى نهاية البنصر الصغير اليمنى بهذا وعندما تفتح اصبع تقول( كاف) وتقرأ الكفكفية بهذا تكمل عشر كافات اخرى وعشر كفكفيات فيكون المجموع 20 كاف وهو عدده وعشرين كفكفية ثم تقرأ التوكيل مرة واحدة بذكر طلبك . تقضى حاجتك بدون شك .

در مورد نوع مصرف ، فقط 3 مورد را یادآوری میکنم : توقف مار، رفع حاجت و زدودن سم.

برای جلوگیری از مار به او بگو: بس کن، پروردگارت تو را بس است... تا پایان توکیل و عزیمت، آن قدر تکرار کن تا مار یخ بزند و سرش را پایین بیاورد مثل مرده.

برای برآورده شدن حاجات : انگشتان خود را به هم متصل کنید، از انگشت حلقه کوچک دست راست شروع کنید.

تا اینکه با انگشت اشاره دست چپ به پایان رسد و وقتی هر انگشت را به هم وصل کردید (کاف) بگویید و بخوانید الکفکفیه را بدون توکیل

پس حرف کاف را ده بار و کفکفیه را ده بار بخوانید.

سپس توکیل را یک بار بخوانید و نیاز خود را بیان کن و زمانی که به شخص مورد نیاز رسیدید ، دست خود را از شست دست چپ تا انگشت حلقه کوچک دست راست باز کنید.

وقتی انگشتانت را باز می کنی می گویی (کاف) و کفکفیه را میخوانی به این ترتیب ده کاف می خوانی و ده کفکفیه، پس مجموع آن 20 کاف و بیست کفکفیه است، سپس یک بار توکیل را بخوانید و حاجت خود را بیان کنید

بدون شک آنچه را که نیاز دارید به دست خواهید آورد.

اما اخراج السم تقرأ الكفكفية وتتبعها بالتوكيل وانت واضع يدك على مكان

اللدغة حتى يخرج السم واذا الملدوغ لايستطيع المجىء وجاء من ينوب عنه تسأل الشخص الملدوغ من اى مكان في جسده لدغ فاذا اخبرك فضع اصبعك على ما اشار اليك وتعزم على جسد ذلك المناوب بالكفكفية وتتبعها بالتوكيل حتى ترى السم يخرج من الصحيح فذلك علامة شفاء المريض الغائب .

واحب انبهكم لاتشتغل الكفكفية بالكامل الا اذا استخدمتها وردا خلف كل صلاة

20 مرة والتوكيل 7 مرات مع التحصين التام بعدها ستلاحظ حاجة ان كل الحشرات مثل الزنابير لاتلدغك والعقارب كذلك وتجدها منحنية ابرتها على شكل لفافه

دليل انها لاتريد ان تلدغ فهذا اول الغيث وعندما تستمر في الورد سترى

اشياء واشياء نخليها مفاجأة .

وملاحضة : لاتستخدم التوكيل الا بهذه الطريقة في استخدامها لحوائجك : تقول

ايدكم الله بالنور الاعظم ايها الملائكئة الروحانيين وزادكم قربا من الحضرة الشريفة المطهرة نسألكم وندعوكم تحضروا لنا من أعوانكم من يقضي حوائجنا . ثم تقول اجيبوا ايتها الاعوان وافعلوا كذا وكذا بارك الله فيكم وعليكم .

ولاتنسوا التحصين واجب .

برای از بین بردن سم، کفکفیه را بخوانید و به دنبال آن توکیل را بخوانید . در حالی که دست خود را روی محل نیش قرار می دهید، تا سم بیرون بیاید. اگر فرد نیش خورده نمی تواند خودش برای درمان و خروج سم از بدنش نزد شما حاضر شود و شخصی به نمایندگی از او بیاید، بپرسید از فرد که کجای بدن او نیش زده شده . وقتی جای آن را نشان داد ، انگشت خود را روی محلی که به آن اشاره کرده است بگذارید. ( یا روی بدن شخصی که به نمایندگی فرد نیش زده شده آمده است ) . در این حین کفکفیه را بخوان و بدنبالش توکیل را بخوان. تا خارج شدن سم را ببینی ، این نشانه بهبودی مریض غایب است.

اخطار می کنم که کفکفیه کامل را به کار نبرید مگر اینکه بعد از هر نماز از آن به عنوان دعا استفاده کنید. کفکفیه 20 بار و توکیل 7 بار برای ایمن سازی کامل. پس از آن متوجه می شوید که همه حشرات مانند زنبورها ،نه شما را نیش می زنند و نه عقرب ها و نیش های آنها را به شکل کلاف خمیده خواهید دید. این دلیل هست بر اینکه حشرات نمی خواهند تو را نیش بزنند

وقتی به این ورد و دعا ادامه دهید ، چیزها و چیزهایی را خواهید دید که ما بشما نمیگوییم و به عنوان غافلگیرکننده نزد خود نگهمیداریم تا سورپرایز شوید

نکته: از توکیل استفاده نکنید مگر به این شکل که بشما میگوییم برای حاجت خود استفاده کنید:

می گویید:

ايدكم الله بالنور الاعظم ايها الملائكئة الروحانيين وزادكم قربا من الحضرة الشريفة المطهرة نسألكم وندعوكم تحضروا لنا من أعوانكم من يقضي حوائجنا . ثم تقول : اجيبوا ايتها الاعوان وافعلوا كذا وكذا بارك الله فيكم وعليكم .

ای فرشتگان معنوی خداوند شما را به نور بزرگ حمایت کند و شما را به خود نزدیک کند. از حضور پاک و شریف ، از تو می خواهیم و تو را میخوانیم که حاضر کنی برای ما از یاران خودت که حاجت ما را برآورده کنند،

سپس می گویی: ای یاوران پاسخ دهید و چنین و چنان کنید، خداوند شما را برکت دهد.

فراموش نکنید که قبل از عمل ، خواندن تحصین ضروری است.

نحوه خواندن کفکفیه :

برای در امان ماندن از آزار مار و افعی

  • ذکر کفکفیه

كَفَكْفِ الكَفاكِفِ ثُمَّ كُفَكِفِ الكَفاكِفُ قِفْ اِمَامِيٌ خَاشِعاً مُتَصَدِّعاً مَنْ خَشِيَهُ اللَّهُ ولا تُلقِي بِانْفاذِكَ السَّامَهُ وَلا تَكُونِي مِنَ الْعَاصِينَ اقْسَمْتُ عَلَيْكَ اَيُّهَا الدَّبيبُ ان يَحْضُرَ ثَمَّكَ او يَغِيبَ بِصَلاه عَليَّ النَّبِيُّ الحَبيبُ اَظْهَرُ وَبَّانٌ وَعَلَيْكُمُ الامانِ ان كُنتَ اَفعي او ثُعبانَ مَدَدٍ ياللَّهُ مَدَدٌ ياللّه

توکیل

اَيَدُكُمُ اَللَّهُ بِالنُّورِ الاَعْظَمِ اَيْها اَيُّها المَلائكِئَةُ الرُّوحانِيّينَ وَزَادَكُم قُرَبامنَ الحَضرَةِ الشَّريفَةِ المُطَهَّرَةِ نَسْأَلُكُم وَنَدعُوكُم تَحْضُرُوا لَنا مِن أَعْوَانِكُم مِنْ يَقْضِيحَوَائِجِنَا ثُمَّ تَقُولُ اجِيبُوا اِيتِهَا الاعْوانُ وَافْعَلُوا كذا وكَذا بارَكَ اللَّهُ فِيكُم وَ عَلَيكُم

ترجمه از فریبا محمدی

ادامه نوشته